Escapada enològica i Spa cap de setmana - Penedés

Nº : 1257.
s 1257 (39 opinions)
Lloc activitat: Penedés (Font-Rubi) a 45 minuts de Barcelona
Preu: 125 euros/persona (IVA inclòs)
Normalment respon en -24h
Barcelona

El clima de la zona i la nostra ubicació (500 metres d'altitud) aporten contrastos de temperatura més pronunciats que afavoreixen la bona síntesis dels aromes, color i tenacitat dels nostres vins. Al celler coneixerà els secrets de la vinya i l'art dels enòlegs per elaborar vins d'una gran qualitat, mentre passeja tranquil•lament entre les soques que els veuen néixer.

El celler i les vinyes que es visiten són de propietat privada i familiar i estan situades en plena natura. Tenen una extensió de 100 Ha. que permeten complementar aquestes visites amb alguna altra activitat i fins i tot organitzar àpats en el propi celler.

S'allotjarà en un hotel. Entre el Mediterrani i les muntanyes de Montserrat trobem aquest hotel, un luxós edifici construït seguint els paràmetres estètics de l'estil modernista de la zona del Penedès, comarca caracteritzada pels seus vins, caves i la seva exquisida gastronomia. Des de l'hotel gaudireu d'unes il•limitades vistes a la muntanya de Montserrat.


L'escapada

Inclou:
- Allotjament en Hotel ****superior
- Visita al celler
- Esmorzar


L'hotel ****

L'hotel compta amb un espai de salut i bellesa on s'ofereixen complerts tractaments d'estètica, massatges, aprimament i fitness, tot això assistit per un equip especialitzat per oferir als seus clients la màxima satisfacció.

Número de llicència de l'hotel HB-04252

Inclou:
- Allotjament 1 nit/2 persones en habitació doble (esmorzar inclòs)
- Circuit de spa (1 hora) per a dues persones


Visita-curs i degustació al celler (3 hores)

Inclou:
- Visita a peu a la vinya on s'imparteix un curs de viticultura (1 h.)
- Visita al celler mentre es donen explicacions enològiques (30 min.)
- Tast de 4 vins elaborats en el celler (curs de tast inclòs) que es complementa amb un aperitiu de productes de la regió (1.30 h.).

Durant la visita es lliura un dossier amb les explicacions del curs que servirà de guia pràctica per a tots aquells que vulguin seguir practicant en les seves cases l'art de tastar els vins.

- Durada: 3 hores.
- Visites: Dissabtes d'11 a 14h.


També disposem d'un restaurant on oferim un menú de brasa, que inclou aigua, pa i vi i està compost per un entrant, un primer plat, un segon plat i un postre. El preu d'aquest menú és de 25 euros/persona

Descripció de l'activitat

Escapis un cap de setmana a conèixer al Penedès. Comparteixi amb nosaltres una jornada única de natura, viticultura i enologia. A Font-rubí, es troben ubicades les finques en les que s´elabora el nostre vi.

Referència: 1257
Activitat: Escapada enològica i Spa cap de setmana - Penedés
Preu: 125 euros/persona (IVA inclòs)
Durada: Cap de setmana: 1 nit d´hotel || visita: 3 hores
Dificultat: Baixa
Inclou: Visita del celler amb curs de viticultura, esmorzar, curs d´enologia i tast de 4 vins + 1 nit habitació doble en un Hotel 4 estrelles + circuit d´ Spa 1 hora
Lloc activitat: Penedés (Font-Rubi) a 45 minuts de Barcelona
Provincia: Barcelona

Opinions dels clients


Frederic 1 5o 1257
La recomanaria al 100%..
L´explicació de la guía, una noia molt preparada, explicacions sencilles i entenedores, amb un coneixement del vi extraoridinari, i el dinar també va estar molt bé, deliciós, un 10 pel celler i per l´activitat.
Elisabet 2 5o 1257
Recomanable 100%.
La visita guiada a les vinyes i el tast, és el que més ens va agradar
Isabel 3 5o 1257
Si tot molt bé, servicials i ràpids

Rosa 4 4o 1257
L´activitat de la bodega va ser excel·lent, però l´allotjament a l´hotel va coincidir amb la festa d´un casament i va impedir el descans. No hi va haver silenci fins a les 3 de la matinada. O bé no s´han de donar habitacions prop del lloc on es fa la festa o bé no oferir aquest servei en dies així. Va ser el pitjor del cap de setmana, tot i que l´hotel està molt bé.
La visita a la bodega va ser el millor
Eulàlia 5 5o 1257
Tot molt correcte encara que vaig haver d´acabar la gestió per telèfon perque per la web no podia fer el pagament perque donava errors incongruents.

Abel 6 4o 1257
Si, la recomanaria
Coneixement a fons del procés d´el.laboració del vi, des de la vinya al celler.
Jesus 7 5o 1257
Excelente lo recomiendo para todos
El spa y la cata
Maria 8 4o 1257
Si, molt recomenable
En general l´activitat sensera
Antonio 9 5o 1257
Tot va anar perfectament i complint amb el que es diu a l´oferta.

Anna 10 5o 1257
Si
Tast de vins
Montse 11 5o 1257
Molt recomanable. Sembla un pla de parella però jo l´he fet amb una amiga i ens ho hem passat de luxe.
Tot va ser magnífic, l´hotel, l´spa i sobretot la visita al celler i les explicacions.
Ione 12 5o 1257
Si, la recomano. És una proposta original, divertida i relaxant.
La visita al celler
Francesc 13 4o 1257
Recomanaria
Tot molt bé
Dolors 14 5o 1257
Totalment. És una bona proposta on es combina relax en un hotel amb spa i una visita a un celler pels amants dels vins
La visita a les vinyes i maridatge
Esther 15 4o 1257
Molt bona experiència. Bon servei. Va cumplir les espectatives. Tant l´hotel, com la visita a la bodega

Emi 16 5o 1257
Em van atendre molt ràpid i de manera molt eficient i amable.

Gerard 17 4o 1257
La visita a la bodega EXCELENTE. EL hotel justito

Marta 18 4o 1257
Si, tot ràpid i bé

Judith 19 5o 1257
Van respondre molt ràpid i van atendre molt bé els nostres dubtes. Ens van enviar un val regal per imprimir. Tot bé.

David 20 4o 1257
Tot va anar molt bé. L´atenció magnifica. Potser una curt el maridatge. Hi havia poc menjar.

Mª angels 21 4o 1257
Recomano l´activitat per tota persona que vol tranquil.litat i gaudir del món del vins
Les explicacions del responsable del Celler Cal Costas i de l´Hotel també que estava molt bé
Alexandra 22 5o 1257
Bon regal si busques un cap de setmana de relax
L´habitació de l´hotel i les bodegues
Anna 23 4o 1257

El guia del Celler (Guillem)
Pau 24 4o 1257
La degustació del vi i l´explicació que fan de tot el procés.
Ricard 25 5o 1257
Recomano a tots els que esperin passar un cap de setmana gaudint de la cultura del vi i del relax que comporta l´SPA, tot lligat al paisatge verd que envolta la ubicació de l´hotel.
L´activitat va ser molt positiva en general, ja que el tracte i l´explicació al celler són per tornar-hi. A més de l´SPA, vàrem acabar amb un massatge cadascú, és una cap de setmana genial.
Carmen 26 4o 1257
Lo recomendamos
Todo
Antonio 27 4o 1257
Si
Las explicaciones sobre el cultivo de las viña y la elaboración de los vinos
Núria 28 5o 1257

El guia, es va explicar molt bé i ens va agradar molt com ho va fer.
Monica 29 5o 1257
Tot molt interessant! El tast genial i el guia molt bé!
Josep 30 5o 1257
Si, és molt recomanable. Tant la visita a les caves com l´Hotel.
La visita i les explicacions del celler Cal Costas, i la cata.
Gloria 31 4o 1257
La actividad está muy bien. Descubres cosas nuevas e interesantes si no sabes de que va el tema de la enología.
La cata de vinos estuvo muy bien, pero el hotel y su comida para nosotros lo mejor.
Irene 32 3o 1257
Si
La degustació de vins amb les oportunes explicacions sobre els aromes.
Estefania 33 5o 1257
Ens ho vam passar molt bé
El curs d´enologia ens va agradar molt
Marta 34 4o 1257
Recomanaré l´activitat.
El guia, molt preparat i amb molta experiència.
Rosa 35 4o 1257
Si ho recomano
Em va agradar molt l´explicació de les vinyes i la cata de vins
Neus 36 4o 1257
Recomano la visita per a gent neofila en el món del vi. Es pot aprendre alguna cosa bàsica tant de la vinya com del vi.
El millor és que pots veure tant la vinya com el celler i fer un petit tast de vins, tot en una visita
Marta 37 4o 1257
Si la recomendaría y la he recomendado a amistades, compañeros de trabajo y familia. Repetiré otra escapada con e-propuestas.com
Cata de vinos
Ursula 38 4o 1257
si
L´hotel
Eva 39 5o 1257
És una bona manera de passar un divertit i relaxant cap de setmana sense haver de marxar mot lluny.
La combinació de les dues activitats i el tastet dels vins
Carme 40 4o 1257
Si la recomano, ja que van arribar molt desestressats. L´hotel és molt maco i el massatge genial.
Era un regal d´aniversari pel meu germà. No puc contestar per a ell.

Mapa de l'activitat



0
Publicar activitats Comiats A Sort