Rafting al Noguera Pallaresa

Nº : 2097.
s 2097 (1 opinions)
Lloc activitat: Sort
Preu: Veure taula de preus
A vegades respon en +24h
Lleida

És una pràctica de gran acceptació ja que reuneix molts dels factors que ens asseguren passar una bona estona. Un medi poc habitual o desconegut.

Un esport en equip amb la necessària implicació de cada un dels components. Bones dosis d'emoció i adrenalina.

I com no, una part important d'improvització, per part del guia, que fa que cada descens sigui diferent de l'anterior.


Què necessitem?

Bàsicament, un vestit de bany, una tovallola, bona predisposició i moltes ganes de passar-ho bé. De la resta, ens ocupem nosaltres.


Preus

- Ràfting 14 km. Llavorsí – Rialp: 45 euros/persona
- Ràfting 17 km. Llavorsí – Sort: 45 euros/persona
- Ràfting 19 km. Baró – Figuereta: 50 euros/persona
- Ràfting 42 km. Llavorsí – Figuereta (picnic): 85 euros/persona
- Ràfting infantil (a partir 8 anys): 25 euros/persona

(IVA inclòs)


Estem tancats des de mitjans d'octubre fins a mitjans de març

Descripció de l'activitat

Activitat esportiva que consisteix en el descens o navegació d´un tram de riu en un bot pneumàtic o raft, juntament amb altres tripulants, seguint les ordres donades pel guia o responsable de l´embarcació.

Referència: 2097
Activitat: Rafting al Noguera Pallaresa
Preu: Veure taula de preus
Durada: Depèn del tram escollit
Dificultat: Segons el tram
Inclou: Guies professionals amb totes les titulacions, Assegurances obligatòries, Material necessari per realitzar l´activitat, Transports durant l´activitat.
Lloc activitat: Sort
Provincia: Lleida

Opinions dels clients


Mapa de l'activitat



0
Publicar activitats Comiats A Sort