T'esperem a Benifallet, un poblet molt tranquil i acollidor situat a la vora de l'Ebre.
Un vehicle de dues rodes amb una forma de conducció desconeguda fins fa poc i molt emocionant.
Una forma molt còmoda, original i divertida per visitar llocs pintorescos i gaudir de la natura. A part, al ser un vehicle elèctric, no contamina ni fa soroll.
Comencem amb una introducció i una primera pressa de contacte amb la supervisió del monitor. Després fem unes primeres pràctiques de conducció en un espai reduït per a familiaritzar-nos amb el segway X2.
Al cap d'un moment ja el sabem conduir tot i que encara ho hem de fer a baixa velocitat, amb maniobres suaus i sota la supervisió del monitor.
Seguidament i sense tardar ja ens posem en ruta.
Les Rutes en Segway
Podem triar entre varies rutes amb diferents escenaris i durada. Totes es fan amb una introducció i classe prèvia sobre el funcionament del Segway i amb l'acompanyament del monitor.
Ruta 1
- Poble de Benifallet (aprox.: 30').
- Ruta que fem pels carrers centenaris del casc antic de Benifallet circulant per llocs de gran interès i de conducció divertida.
- Preu: 15 euros/persona
Ruta 2
- Camí del Murteral (aprox.: 1h.).
- Ruta per camins entre camps de conreu i camins de muntanya a la partida del Murteral.
- Preu: 25 euros/persona
Ruta 3
- Camí de Costumà (aprox.: 1h. i 45').
- Ruta per camins i pistes forestals entre camps de conreu i muntanya a la partida de Costumà.
- Preu: 40 euros/persona
Ruta 4
- Camí de les coves (aprox.: 2h. i 15').
- Ruta pels camins de Costumà que s'uneixen al camí de les coves 'Meravelles'.
- Preu: 50 euros/persona
* Tenim la opció de fer una aturada per visitar les coves. (no inclòs en el preu).
(IVA inclòs)
** També lloguem els nostres Segways X2 i te'ls portem per que puguis gaudir-los on tu vulguis. (Preu a concretar).
T´esperem a Benifallet, un poblet molt tranquil i acollidor situat a la vora de l´Ebre on tenim preparades unes rutes en segway per a que vinguis a viure una autèntica aventura.
Referència: 1799 Activitat: En Segway per les Terres de l'Ebre Preu: Segons la ruta triada Durada: Segons la ruta triada Dificultat: Baja Inclou: Lloguer del segway X2, assegurança, monitor-guia, casc i fotos de l´activitat Lloc activitat: Benifallet, Comarca del Baix Ebre Provincia: Tarragona Extres: Regal sorpresa Nº legal: C-65
Opinions dels clients
Josep
Una persona molt implicada i va intentar en tot moment que disfrutessim de l´activitat El monitor va fer que sigués una activitat molt entretinguda
Joe
Perfecto para gente que nunca ha ido en Segway el guía fue lo mejor, buena opción por una iniciación en segway
August
Va anar molt bé, va resultar ser una activitat divertida fer Segway dins el poble de Benifallet.
Maria
Va ser un regal però el val el vaig preparar jo. No calia res més. Van ser super atents en tot moment. Em van trucar ràpidament. Van esbrinar si les coves estaven obertes. Molt amables
Manuel
Lo recomiendo con toda confianza. El guía.
Joan
Molta facilitat en poder triar el dia escollit. Gent molt pròxima i amables. El segway
Mevi
Recomano l´acitivitat per gaudir-ne a nivell familiar i de grup En Lluís, el monitor, molt agradable i sap molt bé com portar l´activitat i els participants.
Marta
Muy recomondable! Disfrutar segway en un entorno muy bonito
Anna
Es muy divertido y pasa el rato muy rápido. Recomendado Algo nuevo
Angel
Totalment recomenable Fer quelcom molt diferent aprenent molt ràpid
Silvia
Es totalmente recomendable La conducción de este vehículo es muy divertida
Daniel
100 Recomanat Es súper divertit
Muntsa
Activitat recomenable per a tothom! Molt divertit i la passejada molt guapa.
Angels
Recomano moltíssim fer aquesta activitat us ho passareu d´alló més bé. La paciència del monitor i el bé que t´ho passes fent l´activitat. I la sensació d´una manera diferent de conduir.