Un servei de


Anuncis classificats
Ofertes de treball
|
|
 | |
 |
|
FITXA DE L'ACTIVITAT |
Durada: 4/5 hores màxim
Inclou: Mitja pensió a l´Hotel (sopar+dormir+esmorzar), Excursió guiada amb raquetes de neu, material (raquetes i pals) i assegurança
Situació: L´activitat comença al C/ Pau Casals 2 - BAGÀ -(Alt Berguedà). L´ hotel és un allotjament familiar, situat a 5 minuts del centre de la ciutat. - Berguedà
Provincia: Barcelona
Dificultat: Baixa
Organiza: Figols Activitats Turístiques
Preu: Veure taula de preus
Extras:
|
<< Tornar |
Demanar RESERVA |
Comentaris clients (4) |
Enviar a amics
|
MAPA DE SITUACIÓ APROXIMADA |
|
|
DEMANAR RESERVA o INFORMACIÓ A L'EMPRESA QUE ORGANITZA AQUESTA ACTIVITAT |
| | |
|
EMPRESA RESPONSABLE DE L'ACTIVITAT |
|
|
|
|
<< Tornar |
Demanar RESERVA |
Comentaris clients (4) |
Enviar a amics
INFORMACIÓ IMPORTANT |
|
La teva petició de reserva s'envia directament a l'empresa que ofereix l'activitat, i serà aquesta empresa l'encarregada de contactar amb tu per confirmar la reserva.
Si no reps cap resposta en un termini de 48 hores, posa't en contacte amb nosaltres.
Propostes.com només fa publicitat de l'activitat, i per tant, és l'empresa que organitza l'activitat qui assumeix tota la responsabilitat.
Si tens problemes per enviar el formulari de reserva, envia'ns un e-mail a: propostes@classificats.net amb les dades necessàries. |
|
Els clients opinen... |
|
|
4)

pilar
(granollers)
|
Comentari: si
El millor: la atencion del monitor y sus explicaciones
El pitjor: que habia gente que no miraba por donde iba

|
|
3)

xavier
(barcelona)
|
Comentari: l´activitat és molt recomanable, però en comptes de descoberta crec que el més encertat és una iniciació per fer al menys un parell d´hores de raquetes.
El millor: l´entorn on es fa, el parc de la palomera.
El pitjor: es fa molt curta, recomano fer al menys un parell d´hores.

|
|
2)

meritxell
(molins de rei)
|
Comentari:
El millor: estar amb la natura.
El pitjor: que no hi hagi neu,i hagis danar per pistes

|
|
1)

toni
(montcada i reixac)
|
Comentari: l’activitat s’adapta al nostre nivell particular en quant a la dificultat, en el nostre cas com que no hi havia neu varem fer un recorregut per pistes a la molina. però l’ideal es endinsar-se per el bosc gaudint del paisatge.
El millor: la bona disposició i amabilitat, tant del personal, de l´hotel com del monitor.
El pitjor: per desgracia en el nostre cas, la manca de neu ens va obligar a pujar fins a l’estació de la molina

|
|
|