Un servei de


Anuncis classificats
Ofertes de treball
|
|
 Ruta en BTT per tots els nivells (Girona) |
 |
Compartir:
 |
|
| << Tornar enrera | Comentaris clients (0) | Afegir a favorits | Has vist (60) propostes | |
Referència: 1530
·
Ruta de 5 a 6 hores per itineraris marcats segons el nivell dels components del grup amb parada intermitja per a menjar (no inclòs en preu).
Podem descobrir noves rutes i descensos a Barcelona, Girona i la Cerdanya per itineraris que mai oblidareu.
Et proposem recorreguts gaudint del plaer de muntar amb bicicleta, rutes inigualables guiades i adaptades a les necessitats i nivell de la persona o grup. Una forma més de recórrer el paradís natural on ens trobem i una manera d´arribar a paratges inaccessibles a través de camins i muntanyes creuant rius, prats i valls.
Comptem amb infinitat de rutes, combinant pujades interminables o suaus, trialeres, baixades de vertigen ... i una infinitat d´alternatives que et permetran arribar als llocs més recòndits sempre acompanyats pels nostres guies titulats i experimentats.
Equip personal necessari
- Sabatilles esportives, jersei o folre polar, ulleres, guants, impermeable
Edat
- A partir de 15 anys
Dates
- D´abril a final de novembre
 Preu: 179 euros/2 persones (IVA inclòs) |
· 
|
 | |
 |
|
FITXA DE L'ACTIVITAT |
Durada: De 6 a 8 hores per itineraris marcats
Inclou: Monitor, bicicletes amb suspensió, casc i tot el material de suport. Piscolabis: Vi, aigua i fruits secs
Situació: Barcelona, Girona i Pirineu -
Provincia: Girona
Dificultat: Baixa
Organiza: Cercle Aventura
Preu: 179 euros/2 persones (IVA inclòs)
Extras:
|
<< Tornar |
Demanar RESERVA |
Comentaris clients (0) |
Enviar a amics
|
MAPA DE SITUACIÓ APROXIMADA |
|
|
DEMANAR RESERVA o INFORMACIÓ A L'EMPRESA QUE ORGANITZA AQUESTA ACTIVITAT |
| | |
|
EMPRESA RESPONSABLE DE L'ACTIVITAT |
|
|
|
|
<< Tornar |
Demanar RESERVA |
Comentaris clients (0) |
Enviar a amics
INFORMACIÓ IMPORTANT |
|
La teva petició de reserva s'envia directament a l'empresa que ofereix l'activitat, i serà aquesta empresa l'encarregada de contactar amb tu per confirmar la reserva.
Si no reps cap resposta en un termini de 48 hores, posa't en contacte amb nosaltres.
Propostes.com només fa publicitat de l'activitat, i per tant, és l'empresa que organitza l'activitat qui assumeix tota la responsabilitat.
Si tens problemes per enviar el formulari de reserva, envia'ns un e-mail a: propostes@classificats.net amb les dades necessàries. |
|
Els clients opinen... |
|
|
Aquesta activitat és nova, encara no té comentaris dels clients
|
|